16 kwietnia 2013 roku, w godzinach 9:00-17:00 w hotelu Radisson Blu Centrum (ul. grzybowska 24, Warszawa), odbędzie się druga edycja Forum Zarządców Publicznych, poświęcona profesjonalnemu zarządzaniu nieruchomościami publicznymi.
Koszt udziału w konferencji:
- 340 zł (w tym VAT),
- 240 zł (w tym VAT) dla prenumeratorów miesięcznika "Administrator".
Udział w Forum zapewnia 8 godzin edukacyjnych
W cenie uczestnictwa
- Drukowane materiały dydaktyczne w formie Poradnika Zarządcy Publicznego
- Dwie przerwy kawowe
- Lunch przygotowany przez kucharzy Radisson Blu Centrum Hotel
- 8 punktów szkoleniowych
- Certyfikat uczestnictwa w Forum.
Kwotę należy wpłacać na konto Organizatora:
Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna,
ul. Karczewska 18,
04-112 Warszawa
Volkswagen Bank Polska S.A. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
nr konta 09 2130 0004 2001 0616 6862 0001
Organizatorem Forum jest Grupa Medium, wydawca miesięcznika „Administrator” i portalu administrator24.info. Współorganizację przyjęła Polska Federacja Organizacji Zarządców i Administratorów Nieruchomości z siedzibą w Gdańsku.
Kontakt z Organizatorem
Aneta Cartailler
tel. 22/512 60 83
e-mail:
Marta Lesner-Wirkus
tel. 22/512 60 81
e-mail: